❤ Sweety Land ❤
sabar
Friday, December 23, 2011 • 7:54 PM • 0 comments

Assalamualaikum semua


hari nie aq bagun sungguh awal biasanya lambat tpi xlah lambat sangat hehehehe


semalam sekali aku tidur dengan air mata kenap aku harus menagis kenapa??kenapa bulan 12 ini sama dengan bulan 3 bulan yang banyak meninggalkan kesan dalam hidup aku...........

SABAR eya itu lah ayat yang selalu ada dalam fikiran aku n nasihat kawan2 aq tapi sampai bila??sampai bila aku sabar harus faham sampai bila boleh ko bagi tau aq???

dila selalu cakap dengan aq sabar jak dengan die n jangan terlalu berfikir negatif pasal ko
nora cakap aq harus faham dengan keadan mu sekarang tapi sampai bila
kak jue cakap aq harus sabar n faham sebab die sekarang keja tapi sampai bila aq harus faham n sabar dgn prangai mu macam 2 sampai bila???

aq pun ada perasan bh kemarin aq try sms ko tapi tidak ada balasan maybe xda krd ok aq faham
tapi hari itu boleh pun....aq pun ada perasan bh aq bukan patung bukan robot yang tidak perasana

sabar.....sabar....sabar....
tapi sampai bila???


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • rindu kamu
  • rindu ku terbalas
  • alhamdulillah
  • sahabat
  • post tengah malam
  • demam
  • knp???
  • cinta 1 malam??
  • mana kau???
  • akhirnya habis jg

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!