❤ Sweety Land ❤
selamat tahun baruu
Friday, December 30, 2011 • 6:04 PM • 0 comments
assalamualaikum Pictures, Images and Photos 

selamat pagi guys ari nie awal aku bagun bab semangat mahu sambut tahun baru tapi dalam masa yang sama aku sedih juga sebab mau tinggalkan 2011 maybe ini entri yang terakhir yang aq buat dalam tahun 2011 hehehe

dalam tahun ini banyak perkara manis n pahit yang aku lalui

seperti tahun ini aku ambik STPM suatu ujian yang besar kepada diri aku
pas 2 first time juga aq b'pisah dgn family aq 
yang paling penting tahun ini juga aq banyak nangis yaaaa
dugaan yang hebat aq lalui n mematangkan diriku huhuhuhu

k bye 2011 n welcome 2012 

mood sedih


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • 24.12
  • tidak tahu
  • menyendiri lagi
  • kuatkan hatiku
  • sabar
  • rindu kamu
  • rindu ku terbalas
  • alhamdulillah
  • sahabat
  • post tengah malam

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!