❤ Sweety Land ❤
aku mau nangis bh
Tuesday, December 6, 2011 • 1:10 AM • 0 comments

Assalamualaikum

cuba kmu tgk pic kat atas 2 kan comel macam a mau cium2  hehehe cubalah boleh aq jadi macam d atas 2
aq mau sangat tadi aq buka fb ingatkan ada die balas sekali tengok xda hampah,sakit hati n sekarang n a mau nangis entahlah minggu nie aq macam nak nangis jak arhhhgggg kenapa macam nie.....aq mau nangis eishhhh nangis pun benda yg x betul mgarut btul bh ko nie ayu..

daripada aq fikir yg x tentu baik aq fikir benda lain die 2 mcm chipsmore kdang2 ada kdang2 xda emmmmmm x tau lgi mau cakap sakit hati tengok perangai mu macam bgs cari ORGLAIN XDA


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • kan udh aq cakap
  • khas
  • awak.......
  • hello dunia
  • sebelum aq....
  • syg i miss u
  • contest sweet memories with BFF
  • SEGMEN | 1st Anniversary Blog Lyssasecret
  • hello december
  • pening bh!!!

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!