❤ Sweety Land ❤
jujur
Friday, December 30, 2011 • 6:56 PM • 0 comments
 


semalam aq sms dgn dila aq ckp jujur dgn dia tentang perasanku apa yang aku rasa selama ini bh ayat skema bh
aku jujur pasal yang aku tidak ada feeling sudah dgn c 'd' aku pun tidak tau tiba2 jak rasa syg aq dgn dia hilang maybe dengan jarang kami sms n rasa sayabg dengan dia pun hilang .... n sekarang ini aku syg dgn c 'a' aku sendiri tidak tahu kenapa aku boleh suka dengan dia walaupun pada awalnya aq x mau lyn dia aku tidak bg tau secara detail mcm mna bolleh kami kenal sebab biarlah rahsia hahahaha but now dia aku n c 'a' tidak ada apa2 sudah jujur aq mau cakap aq syg dgn c 'a' biarpun kita sudah putus tapi aq syg mati dengan ko huhuhu


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • selamat tahun baruu
  • 24.12
  • tidak tahu
  • menyendiri lagi
  • kuatkan hatiku
  • sabar
  • rindu kamu
  • rindu ku terbalas
  • alhamdulillah
  • sahabat

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!