❤ Sweety Land ❤
bukan mcm itu
Friday, November 18, 2011 • 4:37 AM • 0 comments

Assalamualaikum semua


hari nie aq rasa mcm lain bh maybe aq risau bab esok exam MUET pergghhh next week STPM udh huhuhu risau setiap mlm ssh mau tidur bab blik2 fikir bnd yg sma......


act bkn i2 yg aq nak bg tau tpi ada 1 bnda yg kdang2 bnda 2 x penting n x perlu org ambik tahu psl aq bab aq nie bkn nya artis pun hahaha but bnda 2 wat aq sakit hati ari 2 kak jue da ckp smthing dgn aq mcm nie  





jue_ayu aq nak ckp smthing dgn ko tpi jgn ko mrah ya??
aq_eya ckp lah
jue_aq drg dorang ckp klau d rumah slalu dtg org kasi bersih2 btul kh??
aq_ndak lah jg sapa yg ckp mcm 2??
jue_c %$^%$&^%&*


act aq x suka org ckp bnda bkn2 bh mmg btul tpi x pyh lh bg tau org bh utk pa jg kmu ckp mcm 2???mau kasi famous aq??atau kasi malu aq???utk pa kamu sngka aq bngga lah kunun kmu cakap mcm 2??tdk ok aq langsung tdk suka..... org ckp mcm 2 psl aq mgk kmu rasa aq sng kan hidup mcm 2 kan??wehh aq tau lah pa kmu fikir ndak pyh tipu lah kmu kan mulut longkang mmg mcm 2 .....aq x mrh bh cma aq x suka org kasi heboh mcm 2 bg tau 1 klas aq x kisah kmu ckp aq nie 'anak manja' bab i2 lah realitinya mmg aq manja....tiap hari aq bwa bekal pi skul kmu pun tau kan.....aq nie bkn anak raja,anak tan sri hari2 org kasi bersih rumah ku sebelum nie pun mcm i2 jg.....aq nie bkn mau kasi heboh pun psl hal 2. Alahmdulillah abah aq naik pangkat.....n aq tau bnda nie x lama n x kekal pun aq tau nie hanya pinjaman n kita sbagai umat melakasanakannya.......aq harap kmu faham ya udh2 ckp bkn ya utk pa jg??mean aq x suka org ckp benda nie bab x penting bab da kaitan dgn family aq x suka hope korang faham.....

sory lah da ayat kasar kat atas 2 emo sekejap hehehehe


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • akhirnya :)
  • sekali lagi....:D
  • 11.11.11
  • knp aq lemah
  • hari ini (^___^)
  • selamat hari raya Aidiladha
  • tag...tag...
  • aq sunyi + rindu :(
  • lega
  • sedih

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!