❤ Sweety Land ❤
follow u heart
Saturday, December 10, 2011 • 8:09 AM • 0 comments
 

Assalamualaikum 

hari nie aq btul2 penat bab tdi ada extra klas sns skn n bm1 bru blik jam 1 pas 2 pi bndar lgi mmg penat lh...
tadi aq 'dia' tpi sekejap jak x lma knp mcm 2 bab kwn ku ajak mkn humm hampah bbh btul aq time 2 ya udh lah jrg jmp time aq jln 2 dgn muka bengang bh entah knp tiba2 perangai bruk dtg tunjuk muka emo depan kwn ku......'dia' just ckp next time lgi bru jmp arggghhh entah knp aq x suka dgn ayat 2...selepas 2 aq tunggu 'dia' sms tapi xda lama2 aq jg yg sms 'dia' n seperti biasa sms aq x terhantar sapa  xsakit hati macam 2......

aku terfikir balik2 alasan yang sama ko bagi tahu aku bateri hp habis ok fine aku percaya tapi  xkan smpai malam ko x kasi on t'lampau bah ko dengan aku....macam aku nie tidak ada apa2 maybe aku bukan sapa2 ko aku x sanggup macam begini bah asyik aku jak yg sabar yg harus faham dengan perangai mu ko sangka aq patung kan yg xda perasan.............aku pun ada perasan juga bh aq mau ko faham x blh kah ko faham sikit....kadang2 aq tidak tahan dengan perangai mu macam 2 kadang2 aq fikir mau cari org lain tapi aq x brani biarpun org ckp ttg k'burukanmu taoi aq ttp xpercaya sebab apa??sebab aku SAYANG dengan ko...tapi ko mcm  x hargai aq.....aq syg dgn ko tpi smpai bila aq tahan dengan perangai mu mcam 2 sebab aq ikut kata hati aq......


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • 3 words i love u
  • aku mau nangis bh
  • kan udh aq cakap
  • khas
  • awak.......
  • hello dunia
  • sebelum aq....
  • syg i miss u
  • contest sweet memories with BFF
  • SEGMEN | 1st Anniversary Blog Lyssasecret

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!