❤ Sweety Land ❤
aku tidak kuat
Saturday, January 14, 2012 • 8:08 AM • 0 comments
 

Assalamualaikum 

hari ini air mata aku mengalir dengan deras biarpun aku x tunjukan depan abah.umie n kak qq aku mau dorang tgk aq kuat bkn nya lemah walaupun perangai aq blum matang btul huhuhu

air mata kenapa begitu mudah keluar....kenapa mudah btul aq mengeluarkan air mata pasal benda yang tidak b'faedah jujur aq mmg x kuat ... x kuat dgn nama cinta kenapa begitu mudah aq jatuh cinta kenapa begitu mudah aq trima org lain dlm hidup aq sedangkan aq tahu org 2 cuma sementara singgah dalam hidup kenapa aq begitu cepat syg dgn dia sedangkan dia cuma sekejap syg dgn aq knp??

mungkin aq blum kenal dgn nama cinta mugkin aq belum pasti apa 2 cinta
aq tau aq x kuat jujur aq cpt putus asa......putus asa dgn benda x betul aq mgaku aq lemah 
lemah dgn nma nya cinta...mugkin aq belum jumpa lagi laki2 yg sesuai...tapi aq berusaha utk kuat n tidak kuat nangis lagi 

JODOH PERTEMUAN SEMUA DI TANGAN ALLAH S.W.T


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • post awal pagi
  • kegiatan harian aku
  • siap jg
  • rindu sama c pck
  • akhirnya dapat jg
  • meriah bh
  • jujur
  • selamat tahun baruu
  • 24.12
  • tidak tahu

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!