❤ Sweety Land ❤
hello sunday
Sunday, March 4, 2012 • 7:27 AM • 0 comments
 

Assalamualaikum semua....

apa kabar sihat??kalau tidak sihat pi mkn ubat supaya sembuh kalau lagi sakt hati ermm tidak tau pa ubatnya hahahaaaaa...ok dalam beberapa hari ini aku cuma sedih dan nagis jak dlm dua hari ini YA ALLAH tabahkan hati hambamu ini...dan masalah aku makin berkurang beban dalam otak nie pun berkurang sebab sudah aku luahankan dgn bestie aku dila terima kasih ya tua sebab ada time aku susah n senang aku sanga2 hargai hehehe

tadi sebenarnya mau jalan2 pi bandar dgn abah n umie tapi memandangkan aku kena abc so tidak jadi aku ikut eya lah sakit bh perut kalau dtg ABC  heheee so keja aku buka laptop n first buka fb kadang2 aku on9 kadang2 off9 sebab tidak ada kawan yg rapat selalu on9 hehehe then aku twitter pa nie aku semakin suka main twitter dari fb entah kenapa hohohohohoo last sekali youtube...

kalau tengok youtube nie aku suka buka lagu n movie tadi aku tgk JUJUR AKU DAYUS pe nie pernah d tayangkan bah 2 d tv3 cuma time ditayangkan 2 a tidak tgk sebab kak aku pi buka channel lain so tadi tanpa ada gangguan aku tgk serius drama 2 sedih gilak n aq nangis time tgk drama 2 tapi paling sweet bila nora danish guna tudung comel sangat2 hehehe...pas 2 aku tgk cerita barbie hahaha biarlah perangaiku pun kadang2 macam katun jg wkwkwkwkkkkk.....

ok i2 je aq mau cerita k bye :))


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • kuatkan dirimu
  • trima kasih
  • assalamualaikum semua hari ini aq dgn tabah hati ...
  • sahabatku
  • tasha manshahar-be mine
  • single
  • cerita dulu2
  • happy
  • twitter
  • baru siap

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!