❤ Sweety Land ❤
cerita dulu2
Wednesday, February 15, 2012 • 6:46 AM • 0 comments



Assalamualaikum semua

sekali lagi muka annoying aq letak hehehe....pic aku yg lagi gembira tpi hati aku hanya ALLAH S.W.T yg tau smlm aku jatuh cinta tapi baru jauh cinta bh belum tentu lagi aku suka dengan diakan ahahaha ini lah perangai aku cepat betul jatuh cinta bh buanglah2 perangai burukmu nie wat sakit jiwa jak bh ahahahaha.... :DD

ok semalam tiba2 aku teringat dgn kisah lalu ndak jg lama bh kisah tahun lalu jg....
act aku pena wat post dia ini time ada krisis d klas...cerita di mulakan bila aku tau dia d kl skrg n keja kunun dia d sna huhuhu jadi aq chat lah dgn dia semalam kebetulan lak dia on9 so chat lah kami aq just ckp dgn dia macam nie....

yg pntg jaga dirimu d sana
pasal itu jak tiba then dia ckp 'uiii syg upanya ko dgn aku' perghhh then dia ckp lah

aq tau ko jelezkan time aq kapel dgn c 'a'

beeee tiba2 dia buka cerita  pasal hal 2....tapi aku ndak mgaku,,,,,knp sebab dia dah tau jg main2 tny2 lagi bh
ok mmg aq jelez n nangis time kamu dua kapel  lama nya kamu kapel 2 last2 aq org terakhir yg tau aduiii sakit  hati bh.....

aq mmg suka ko dari kita 6 bwah lagi tapi aku x pena mau mgaku faham2 lah kn knp heeehee mungkin aku trima c 'a' sebab muka kamu sma hohohoho...tapi skrg nie aq msh suka dgn kamu wahai mr 'f'

k lah bye


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • happy
  • twitter
  • baru siap
  • 3/2/2012
  • hellooo
  • awak REYNALDI ILHAM
  • aku kena lagi
  • cerita hari ini
  • talking to the moon
  • aku kurus??

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!