❤ Sweety Land ❤
happy
Tuesday, February 14, 2012 • 5:48 AM • 0 comments

Assalamualaikum semua

ermm abaikan mukaku yg trep kuit n annoying 2 ok heheheeeee hari ini aku betul2 happy sebab aq n pink udh berbaik lama jg dia marah dgn aq marah main2 bilang hehehe rindu bh dgn dia rindu mau b'gilak dgn dia bkn dgn c pink jak tapi dgn sahabat2 ku yg lain jg.....ndak sabar aku tnggal 17.3 bab c pck balik sabah udh bab skrg dia PLKN ndak sabar bh rindu gilak dgn dia bh huhuhuh.....

p/s;aku skrg nie jatuh cinta dgn seseorang aduii malu bh aq ala tpi betul nie hehehee


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • twitter
  • baru siap
  • 3/2/2012
  • hellooo
  • awak REYNALDI ILHAM
  • aku kena lagi
  • cerita hari ini
  • talking to the moon
  • aku kurus??
  • jangan buat aq macam budak kecil

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!