❤ Sweety Land ❤
saya rindu kamu
Thursday, March 22, 2012 • 12:33 AM • 0 comments
 

Assalamualaikum semua

awak saya minta maaf......
minta maaf kerana aku rindu dengan awak...biarpun aku tahu awak sudah bahagia dengan c dia....aku tidak tahu mcm mana mau buang perasan sayang n rindu dengan awak....saya minta maaf sebab selalu tengok fb kamu biarpun awak penuh dengan kasih sayang dengan c dia...aku tahan...tahan untuk tidak keluarkan air mata sungguh...

Dear crush kau tau kah minggu lalu aku selalu jenguk fb ko then aku tgk pic ko dulu2 sungguh ko handsome sangat malam 2 jg aq nangis....aku pena terfikir juga knp lah aku bule knl dgn ko mungkin takdirkan hehehe..
btw lama2 aku dh mula lupakn kau...

dear crush aku harap ko bahagia dgn c dia.......
ingatlah aku betul2 rindu dgn ko hahaaa

meskipun ko bukan miliku
namun hatiku ttp untuk mu
k byee


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • special entri
  • helllllooooooo
  • nervous
  • hello sunday
  • kuatkan dirimu
  • trima kasih
  • assalamualaikum semua hari ini aq dgn tabah hati ...
  • sahabatku
  • tasha manshahar-be mine
  • single

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!