❤ Sweety Land ❤
special entri
Thursday, March 15, 2012 • 1:24 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

how u feel today??good if tidak sihat pi makan ubat ok hari ini aq wat special entri untuk sahabat aku iaitu nora
sebab hari ini besday dia......

ok aku nak nyanyi utk koo ok hahahaha



happy birtday 2 u
happy birtday 2 u
happy besday...happy besday 2 u ok aku tau nynyi sumbang sory ok hahahaha

happy besday noraini binti baktiar sory ya xda hadiah aku mau bg nieee tapi aku hadiahkan ucapan
semoga ko panjang umur n d murahkn rezeki....selalu happy dgn family n abg t'syg hahaaaa
n harap persahabatan kekal amin3x



nora guna baju hijau heheee

ermm nora tua udh ko jdi matang2 lah ya hahaaaa happy besday yank :)

kbyee


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • helllllooooooo
  • nervous
  • hello sunday
  • kuatkan dirimu
  • trima kasih
  • assalamualaikum semua hari ini aq dgn tabah hati ...
  • sahabatku
  • tasha manshahar-be mine
  • single
  • cerita dulu2

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!