❤ Sweety Land ❤
aku akan cuba syg
Saturday, January 21, 2012 • 6:36 AM • 0 comments
 

Assalamualaikum semua

adakah aku bahagia dgn dia??bahagia dgn sapa dgn cinta baru aq

dua hari aq sama dgn c dia bahagiakah aq dgn dia??aku pun tau cinta jarak jauh katakan dia jauh nun d sana....hari2 aq tunggu dia on9 tapi chat nya kadang2 jak ON sebab line tempatnya tidak bagus ok aq faham n sabar kadang2 kami chat sampai lewat malam itu yang wat aq happy....

kemarin aq merajuk dgn dia sebab dia ckp sebelum pi pratikel dia mai chat dgn aq so aq tunggu tapi dia tapi xda lak ok aq sabar bagi tau dia n dia ckp lambat bagun umm aq faham....tadi aq try chat dgn dia tapi dia mcm x layan aq dia lebih pentingkan kwn nya 

entah tiba2 aq sedih lak dia wat aq mcm nie....aq tak tau dia faham @ tidak apa yg aq rasa skrg nie aq harap ko baca post nie aq syg dgn ko n rindu dgn ko hope u faham

aq akan cuba faham ko syg


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • bla....bla...
  • penat bhu
  • prinsip sendiri udh aq langgar :D ~~
  • aku tidak kuat
  • post awal pagi
  • kegiatan harian aku
  • siap jg
  • rindu sama c pck
  • akhirnya dapat jg
  • meriah bh

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!