❤ Sweety Land ❤
bla....bla...
Thursday, January 19, 2012 • 12:23 AM • 0 comments
 

Assalamualaikum semua 

hari ini aq happy betul kenapakah bab semalam dpt jg aq tgk muka c adikk wakakaka....

Alhamdulillah hari demi hari boleh jg aku lupakan c 'A' kisah cinta kita singkat jak kan bkn panjang betul but d facebook kami still lagi friends...tapi c ema sudah d remove aku belum lagi tunggu masa jak mau d remove cian bhu~~~ 

secara am hari 2 aq da sms dia tpi lambat dia bls aq just sms x kisah lah dia bls @ tidak tapi dia bls jg lah huhuhu......tadi aq singgah lagi d fb nya aduiiiiiiiiii ayu kenapalah ko fb nya  lg ingat lah dia 2 bkn sesiapa mu lgi dia x mau lgi dgn ko anggap lah apa yg terjadi 2 sebagai pengajaran kawan aq pena ckp 

pilih org yg syg dgn kita bkn kita pilih org yg x syg dgn kita 
biarpun aq syg dgn c 'A' dia tidak ingat jg dgn aq lebih baik aq lupakan dia n bahagia dengan cinta baru aq itu lebih penting

this song for mr 'A'

Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita,
Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata.

Mungkin aku .. mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku .. mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu.

I’m sorry but I love you,
I’m sorry if I miss you,
Even if I can’t have you,
You know I’ll always be there for you.

Mungkin kita tak bersama di takdir-Nya,
Tak mengapa asal kau bahagia,

Biar aku .. mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku .. mencintaimu dalam diam atau pun bisu,

I’m sorry but I love you,
I’m sorry if I miss you,
Even if I can’t have you,
You know I’ll always be there for you.

I’m sorry but I love you .. 

lagu najwa latif I LOVE YOU


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • penat bhu
  • prinsip sendiri udh aq langgar :D ~~
  • aku tidak kuat
  • post awal pagi
  • kegiatan harian aku
  • siap jg
  • rindu sama c pck
  • akhirnya dapat jg
  • meriah bh
  • jujur

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!