❤ Sweety Land ❤
awak REYNALDI ILHAM
Tuesday, January 31, 2012 • 7:37 AM • 0 comments
 

Assalamualaikum semua 

hari ini tnggal 31.1.2012 maksudnya sekejap lagi 
bulan 2 ok aq wat entri nie utk meninggalkan bulan 1 yg begitu mdalam bg aku huhu trep2 jiwang nie

sebelum lari tajuk 
baik aku mula.tentu kamu hairan knp REYNADLDI ILHAM???
sapakah dia
dia bukan bf tapi ex-bf aq cantikan namanya aq suka hehehe
aq mula kenal dgn dia d muka buku 
first2 aq x lyn bab mls + bz dgn exam
serius orgnya baik 
baik sangat n dia x pena bosan layan aku
bila aku happy dia ada
bila aq sedih dia ada
biarpun dia jauh nun d sana 
aq pena ckp mcm nie dgn dia

biar jauh d mata namun dekat d hati 
hehehe jiwangkan 
boleh katakan dia nie tempat aq mgadu 
mula2 mmg kami kawan
lepas kawan kami jadi sahabat 
sahabat yg saling memerlukan 
ketika dia ada masalah dia bg tau aku begitu jg dgn dia
tapi apabila lama kami kenal 
sering chat smpai x cukup tidur 
bila dia x on9 aku pun mula bosan n rindu dgn dia
akhirnya 
kami berdua jatuh cinta 
tapi cinta kami sekejap sahaja tidak kekal 
bila dia mula mainkan perasan aku

serius aq mula benci n marah dgn dia
n remove dia dri list friends aq
aq tau tindakan ku kurang matang  n kebudak-budakan padahal 
kami pena janji x kira sapa yg ada bf/gf 
ttp jadi TTM
tapi apa aku buat menyesal aku remove ko

aku bosan sebab 
dari kejadian 2 kita x pena chat
aq udh add ko balik tpi ko mcm x mau app aq 
tapi nmapaknya ko benci dgn akukan
x kisah aq jg yg salah
tapi aq betul2 rindu dgn ko
rindu mau chat n gurau2 dgn ko
aq rindu  ko rey

tapi aku sedar kita xda pa2 udh kan
ko mula bemci dgn aq
dan skrg ko bahagia dgn org lain 
hope korang sampai jinjang pelamin

p/s:bulan 1 bny mematangkan aku.....dan aku harap bulan 2 akan jadi lebih baik dari bulan 1 amin :))) 


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • aku kena lagi
  • cerita hari ini
  • talking to the moon
  • aku kurus??
  • jangan buat aq macam budak kecil
  • pelangi
  • lupakan awak
  • sedih weiii
  • aku akan cuba syg
  • bla....bla...

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!