❤ Sweety Land ❤
jangan buat aq macam budak kecil
Friday, January 27, 2012 • 6:37 AM • 0 comments
 

Asslamualaikum semua....

hari ini aku macam sedih jak bh macam mau nangis pun ada...kenapalah tiba2 aku emo nie huhuhuhu....

back to the topic...

aku perangai macam budak kecik,manja,minta puji semualah...kawan2 masak dengan perangai aku secara jujurnya parents aku nie x suka aku jalan tanpa tujuan itu aku tau cuma kadang2 itu aku jelez jg dgn kwn aq yg lain senang jak dorang jalan....pas 2 aku mau ambik markah gerko pun tidak boleh sebab tidak boleh pigi sendiri pas2 tidak boleh naik bas tambang aduiiii susahnya kalau macam nie terus....sedih aq bhu~~

satu benda lagi kalau aku pi bandar tidak lama2 terus d call....secara jujur aku memang tidak berani pi bandar sendiri jalan2 sendiri lagi aku takut  hehehe macam budak kecikan tapi itu memang aku tidak biasa n parents aku tidak pena biasakan aku dengan situasi macam 2......


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • pelangi
  • lupakan awak
  • sedih weiii
  • aku akan cuba syg
  • bla....bla...
  • penat bhu
  • prinsip sendiri udh aq langgar :D ~~
  • aku tidak kuat
  • post awal pagi
  • kegiatan harian aku

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!