❤ Sweety Land ❤
aku punya kehidupan
Tuesday, March 27, 2012 • 9:34 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

jam menunjukan jam 12:05 tapi aku belum lagi tidur.....then aku masih lagi menghadap laptop nie hehehe esok2 komfom bagun lambat macam biasa hahaha....banyak benda aku nak story nie so apa lagi jom kita mula....

 sekarang nie semenjak aku meninggalkan zaman persekolahan ku yang penuh dengan masam,manis,pahit,n tawar..tawar lah sangat yaaa...aku memang rindu dengan meja,kerusi,borak2 dengan kawan n macam2 lah aku rindu paling aku rindu ketawa bab budak kelas aku suka buat lawak sooo aku nie mmg kuat ketawa.....sampai org pun bengang dengan aku :P............tidak di lupa juga aku nie tukang copy paste hahaaa....jadi sekarang keja aku duduk kat rumah jak lah bosan gilak padahal time sekolah dulu mau cepat cuti n cuti panjang then sekarang aku cuti panjang duduk kat rumah kawanku yang lain semua keja....


keja ku sekarang on9 fb,twitter,n blog itu jak sampai tengah malam tapi c umie n abah ndak juga pena marah
bukan apa aku nie kalau malam susah sudah mau tidur kadang2 jam 3 baru bule aku tido kalau time skul jam 11 tido dah skrg jam 3 pas 2 bagun jam 9 biasa nya jam 7 gitu aq bagun sekarang jam 9 pena hari 2 jam 10 baru aku bagun hehehe tapi umie ndak jg kasi bagun aq dasar ayu  hahahaaaaa tapi ndak bule juga aku kasi biasa bab umie selalu ckp org yg selalu bagun lambat nnt rezeki x masuk n lambat kawin hahaaaa......

kehidupan aku macam biasa bagun then kemas bilik utk pengetahuan kamu keja aku cuma kemas bilik bukannya aku malas apa cuma biasa ada juga orang kasi bersih rumah maksud aku bukan umie tapi org selalu dtg pi rumah utk bersih kan aku punya rumah nieee.....jujur hidupku mcm tuan puteri hahaha LOL tapi aq pikir juga smpai bilakan??c adik pandai udh berdikari ,kak ku pun sama juga macam c adik... AKU??

itu jee hehe

k byee


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • saya punya keja
  • keja c kakak endud
  • saya rindu kamu
  • special entri
  • helllllooooooo
  • nervous
  • hello sunday
  • kuatkan dirimu
  • trima kasih
  • assalamualaikum semua hari ini aq dgn tabah hati ...

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!