❤ Sweety Land ❤
cerita raya ....
Friday, August 24, 2012 • 10:14 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

hari ini raya yang ke 6 kan hehe cepatny masa berlalu ... raya macam mana kamu dapat duit raya ??brapa rumah kamu pi hehe sibuk jak c ayu nieee....

ok tajuk bajet hot .....

sini saya cerita yaaa bermula dengan raya pertama ..... raya pertama orang sibuk pi sembang raya aku duduk d rumah jak biasalah faham2 lah mau dekat2 baru bocor wth....nasib baik ada c adik temankan aku eya lah orang baru sampai cian dia.......raya pertama memang sibuk macam biasa bersalaman dgn keluarga then lawat rumah family pokoknya raya pertama mmg busy lah ok nie pic kami sekeluarga






 

nie pic time raya pertama 


raya kedua duduk rumah jak tnggu tetamu tidak jalan 1 hari bh tapi happy juga ...... raya kedua kawan abah datang pi rumah ramai juga smapai malam bh penat yang amat..ada juga cina datang pi rumah ada 1 urang 2 kawan abah budak practical bh encem boy bh...balik2 aq tgk muka nya haha ndak malu nya ko ayu .. pas 2 yang datang family c adik ila tp xda puc bh sory .... 

raya ketiga aku lambat bagun eya lah penatkan pas 2 tetamu datang jam 10 blum mandi apa hehe malu jg ... :O then ada orang 2 ckp mcm nie dgn aq

tamu_nie umah c aimi kh??
aq_erm bkn lah
duii jauh ny tersasar nama kakaku qq pi aimi hahaha memang lucu eya lah bf kakak ku dtg bawa kawan baru 2 x bg tau hehe .... petang kawan c adik datang time form 5 ... d situ sakit2 udh aku .. mula dah x enak badan erm.....

raya keempat kawan ku dtg pi rumah turn ku lagi jalan happy bah jumpa kawan lama banyak cerita kami....time dorang mau datang 2 c nora tiba2 lak lupa alamat rumah ku sudah lah line celcom macam &^%*^  pas 2 dtg msg pun lambat bikin bacat.... ...aku happy jalan dengan dorang....banyak cerita then kami p indrasabah d situ ketawa terus aku bh..jumpa dgn 1 kepala mmg terburai ketawa d situ ada lagi kawan kami mejok hahaha mejok main2 bh lucu mmg bh dia merajuk haha... time aku jalan 2 kawan c adik yg datang hehe..



snap2 dgn my syg i love u....

raya kelima ddk rumah hantar adik pi terminal d mau balik sarawak sudah pas 2 pi balik sri kunak dgn keadaan yang penat sangat dan pa lagi yang datang ,,, selesma lagi yang datnag dengan aku DISLIKE ok

k bye :)

Labels:



PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • selamat hari raya
  • persiapan raya
  • hello ogos
  • hello
  • salam ramadhan
  • JELEZZZ ??
  • semalam ...
  • special entri :)
  • line LEMBAB
  • tiba2 rindu dia

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!