❤ Sweety Land ❤
tiba2 rindu dia
Friday, June 29, 2012 • 8:36 AM • 0 comments

Assalamualaikum semua....

hari ini dengan tiba2 aku rindu dengan c 'adir' erm bg aku dia nie cinta 1 malam haha entah tiba2 lak aku rindu dengan dia .... aduiiii kenapa lak kan??adakah aku masih sayang dengan dia ...oooo tidak tadi aku tgk fb nya hari2 aku tgk fb rindu bh .... tadi aku stalk fb nya aku tgk pic profil nyaaa... lain mcm org bru kemalangan .... aku harap dia just main2 eya lah semua pic nya pelik2 harap x betul AMIN

kbye wat adir IMY


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • kisah aku .... :)
  • percutian aku
  • kisah cinta like =.=
  • make up blog :)
  • wake up ayu
  • sakit hati
  • percutian ku
  • mahu nangis....
  • kecewa
  • untited

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!