❤ Sweety Land ❤
special entri :)
Friday, July 6, 2012 • 1:28 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua...

how u fell ok??heee lama x update sebab masalah yang menimpa diri ini haha bukan masalahnya line d tempatku begitu lembab sekali bacat oooooo........ tapi bukan itu yang mau saya cerita ok ...

pada tanggal 4.7 adalah besday my mom ...yang ke 45 my mom still young lagi ....
happy besday to U MOM 100X
sory suara sumbang hehehe

happy besday mom...

ayu doakan umie sentiasa d lindungi oleh ALLAH SWT dipanjangkan umur dan rezeki....before that ayu nak minta maaf sebab selalu kecewakn umie dalam semua benda like my exam but umie selalu bagi semangat hehe...pas 2 if ayu wat salah sory ya .. i know kadang2 erm bukan kadang2 tapi kenyataan perangai saya macam budak kecik x matang kan hehee saya tau itu ... tapi ayu akan ubah ok.....for umie sory xda hadiah cuma hadiah kiss jak yang mampu d bagi ..... :) HAPPY BESDAY umie yang ke 45





p/s:sory lambat post sebab masalah teknikal hehe

kbye :)


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • line LEMBAB
  • tiba2 rindu dia
  • kisah aku .... :)
  • percutian aku
  • kisah cinta like =.=
  • make up blog :)
  • wake up ayu
  • sakit hati
  • percutian ku
  • mahu nangis....

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!