❤ Sweety Land ❤
JELEZZZ ??
Sunday, July 8, 2012 • 6:24 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua .....

hari ini umie wat kenduri untuk puasa so saya hari ini makan ayam lagi bertambah gemuk lah aku nie hahaha....

kamu urang tau kah kemarin kan tiba2 kak ku sms cerita pasal c BUDAK erm pa kena mgena dengan aku kan?? tiba2 dia sms aku macam nie ...


kak:ayu ada cer hot hahaha mau tau kah??aku:pa dia aq tau mesti pasal kau mau kawin kan??hahakak:salah da lebih hot aku:pa bg tau lahkak:ada aq jumpa c BUDAK dgn cewek nyaaku:aikk kenapa bule ada d situ?kak;malu2 dia tgk aku...aku:hahah eya kahkak:terkejut c BUDAK tgk aku hahaaku:haha jadi malu2 lah dia...??kak:eya dorang dari membeli pas 2 aku tgk dorang berjalan berpegang2 tangan haha jgn JELEZ ...aku:ee xda makna mau jelezzz !! 
macam itu kak ku sms aku kononya cer hot.....
erm aku jelez??act aku jujur sejujurnya aku TIDAK JELEZZZZ wat apa aku mau jelezz eee itu perkara lama aku cuma minat dengan dia lah lagi pun perasan ku dengan dia sudah tidak ada ... bak lagu najwa latif KOSONG ... nothing macam angin lalu bh hahahah !! jujur aku anggap dia macam kawan wat apa mau jelez ee macm budak2 lak 2 hahaha


kbye




PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • semalam ...
  • special entri :)
  • line LEMBAB
  • tiba2 rindu dia
  • kisah aku .... :)
  • percutian aku
  • kisah cinta like =.=
  • make up blog :)
  • wake up ayu
  • sakit hati

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!