❤ Sweety Land ❤
EGO !!!!
Sunday, August 26, 2012 • 2:13 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua ....

hari ini saya penat betul subuh baru balik sebab hari nie abah kejaaaa so sweetttttttt ... sekarang aku masih lagi mood raya bab semalam kami pi tempat nenek d merotai n tempat atuk d jambatan putih hehe.....dari petang sampai tengah malam hehehe penat jooo ......

Act bukan itu aku mau cerita tapi pasal c dia....aku pun x tau kenapa aku macam lain2 udh dengan dia padahal dlu erm x payah cerita lah ...... maybe aku sudah lupa dengan diia then dia juga sudah lupa dengan aku huhu mcm gitu lah cerita nya tdi baru2 nie dia sms aku d fb mcm nie

slamat hari raya ayu danny mtk maaf sekiranya ada salah dan trksr bhsa. .slama kta knl ya.
baik kan dia aku pulak pi tekan X  ..... EGO ny kau ayu ...... tapi aku balas juga bh tpi pendek jak  ucapa rayaku ... baru aku tau dia ingat juga dgn aku tpi aku lupa sudah dengan dia ..... jahat * ego ko ayuuuuuu.....aku bukan sengaja cuma aku x tau terlampau layan kerana takut perasan 2 dtg kembali bagus mcm 2 jak sory yaaa

Jujur aku mau betul ada laki2 yg care dgn aku baik n bukan ny yang sering sakitkan hati n kasi nangis aku mungkin 2 lah yg wat aq mls utk couple nieeeeee.... :/

kepada kamu saya minta maaf sebab layan mcm 2 bkn niat untuk balas dendam mgk perasan i2 sudah tiada ...saya minta maaf awak


kbye ... :)



PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • cerita raya ....
  • selamat hari raya
  • persiapan raya
  • hello ogos
  • hello
  • salam ramadhan
  • JELEZZZ ??
  • semalam ...
  • special entri :)
  • line LEMBAB

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!