❤ Sweety Land ❤
saya happy :)
Friday, September 28, 2012 • 7:13 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

hari ini aku happy betul kenapa kah aku menang loteri kah @ dapat boy baru kah hahaha tidak adalah aku happy sebab gary return in running man yeahhhhhhh happy sangat nie eya lah time aku tahu dia mau tinggalkan running man aku memang sedih lah hahaha trep bh aku nie....ok korang boleh baca di sini hehe :)


look him so handsome heheheeeeeee.....

Btw aku ada crush baru tapi aku malu mau tegur heheee....c nora nasihatkan aku jadikan apa yang terjadi sebagai pengajaran n jangan cepat fall in love .... :) dan akan aku ingat itu jak aku mau cerita

kbye


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • sedih
  • t____t
  • september
  • saya minat dia
  • EGO !!!!
  • cerita raya ....
  • selamat hari raya
  • persiapan raya
  • hello ogos
  • hello

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!