❤ Sweety Land ❤
aku suka kamu
Tuesday, April 17, 2012 • 10:29 PM • 0 comments
Assalamualaikum semua......

hari ini aku happy tapi x seperti kemarin kenapa??sebab aku sendiri tidak paham dengan perasan aku sendiri...adakah aku betul2 suka dengan kau aku ndak tau bh....smlm entah kenapa aku begitu berani tengok kau mugkin last sudahkan kita jumpa last sudah kita training i2 pasal lah aku berani tengok kau lama2.....mungkin perasanku kali yang ko pun tengok2 aku??feelingku kali kan maybe ko tgk org lain kan hehee =.=....kemarin kita saling b'pandangankn??auuu melting aku sekejap hahaha.......

masa kits practise hari isnin 2 aku sampai jak terus masuk dengan muka yang ego haha!! yalah aku tau juga kenapa ko selalu tgk2 aku bab cell phone kita samakan i2 pasal aku ignore dengan ko hehee tapi......kau tahu kah kau punya perangai wat aku tertarik bah...perangai kau yang ringan tulang wat aku mau tengok ko hahaha....then kau ambikkn lagi abah n umie air aduiiii ko betul2 rajin n ringan tulang i2 lah aku suka tengok kau....hehehe sekali lagi aku melting tengok perangai mu haha....then time kita mau start practise abah suruh kemas2 bab orang mau duduk so aq angkat pi meja then what??ko tengok aku once again kita saling b'pandangn hahahaa......then bila kita start jak aq pusing belakang ohmennn ko tgk aku ndak berani aku tgk ko lma2 bh malu syaaa trus mukaku merah padam hahaha.....memang kita slalu b'pandangn tapi mabye aku syok sendiri kot!!mau jak aq bg tau ko AKU SUKA KAU tapi aku malu bh ...mgk betul x baik aku pendam tapi saya takut kecewa bh...soo biarlh macam niee...bila tiba saatnya aku bagi tau jg ko 2 haha

wahai CAPITAL 'A' I LIKE YOU 


kbyee


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • jatuh cinta lagi ....
  • hello april bye march
  • AKU JATUH CINTA
  • aku punya kehidupan
  • saya punya keja
  • keja c kakak endud
  • saya rindu kamu
  • special entri
  • helllllooooooo
  • nervous

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!