❤ Sweety Land ❤
kisah aku .... :)
Thursday, June 28, 2012 • 1:36 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua ....

Apa kabar kamu orang sihat kah??harap sihat2 jak yaaaa....lamanya tidak update blog ini rindu yang amat kamu orang rindu juga dengan sayaa... hahahaha perasan sudah c ayu :P ....  banyak benda mau cerita tapi ada biasalah kalau ada penyakit MALAS memang TAK lah.....

Apa semenjak dua menjak .... <---- oh my melayu hahaa !!! aku rasa happy kenapa sebab hari2 aku on9 kenapa lak eya lah kalau aku d kem tempat abahku langsung tidak line susah jooo bosan yang amat kalau d tawau memang hari2 aku on9 ... line d sini pun ok juga hari2 tengok youtube hahahaaa......

Hidupku bosan erm... tidak lah juga sebab ada c adik cuma aku bosan bab xda kawan sms ... mmg bosan tapi itu awal2 lah tapi sekarang aku sudah biasa dengan keadan macam itu eya lah hidup single nie memang bosan n jelezz dengan orang yang bercouple ini tapi buat apa juga aku mau jelezzkan .... mugkin hatiku sudah tertutup <----- tidak baik cakap macam 2 .... aku rasa memang no feeling  sudah biarlah macam nie nanti satu hari ada juga muncul mr right 2 !!!! .......

hari itu ada c 'D' ada sms aku aku tengok terus aku buang sms dia kejamkan aku huuu macam mana cakap yaaa ..... ok lah dia masaih ingat dengan aku tapi aku ??x ingat dengan dia hummm dia sms macam nie

walaupun kita tidak pena berhubung tp aku ttp ingat kau da lah sahabat sejati aku 
aku cuma balas 'bh ok' .... singkat kan aku balas kejam kan aku......

What !! selama nie kau anggap aku sebagai sahabat !! duiii ok fine tapi kenapa baru sekarang kau cakap macam 2 kenapa tidak cakap awal...... hahaha ooo selama nie aku cuma SS .... kejar2 kau then kau anggap aku sebagai sahabat kalau kau bagi tau awal2 tidak juga aku lebih2 feel dengan kau then aku layan kau macam kawan ku yang lain juga ... mungkin ko cakap macam 2 sebab tidak ada orang sms kau kan call kau hari2 kan?? maybe ada tapi tidak macam aku hari2 aku mau sms kau call kau sampai kak ku sendiri muak tgk perangai ku yg terkejar2 kan kau......aku marah dengan kau erm aku rasa tidak kecewa tidak juga .... sebab Allah telah buka mata aku untk tidak trus syg dgn kau kali nie aku akan anggap kau sebagai kawan huuu.....adakah aku kejam tidak sudah layan kau macam dulu aku rasa tidak sebab kau dulu pun macam 2 jugakan ........ tapi aku harap kau bahagia sekarang ..... :)

tapi sekarang aku sudah ada jumpa mr right kamu urang mau tgk nie dia jeng3x



na ini dia aku punya boyfeng hahaha....nama dia GARY asal korea jauhnya aku cari .... d mana aku jumpa dia .... aku jumpa dia TV hahaha dalam rancangan RUNNING MAN sejak 2 aku mula ikut kisah dia haha...then aku jatuh cinta dengan dia ..... hahaha now aku dengan dia daiii mula dah aku perasan heeee....

k itu jak aku mau cerita kbye


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • percutian aku
  • kisah cinta like =.=
  • make up blog :)
  • wake up ayu
  • sakit hati
  • percutian ku
  • mahu nangis....
  • kecewa
  • untited
  • senyum sampai ke telinga

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!