❤ Sweety Land ❤
kisah cinta like =.=
Tuesday, June 5, 2012 • 5:48 AM • 0 comments

Assalamualaikum semua

Hari ini saya kurang sihat balik jak dari tarakan sudah sakit rindu dengan family di sana kot hahaha.....mood kita kadang2 happy kadang sediah macam saya juga kadang2 happy kadang2 sedih tapi saya itu sebagai cubaan supaya kita kuat n matang...jujur saya sendiri belum matang kadang2 fikiran macam budak2 jadi umur pun sudah meningkat jadi kena matang lah kawan hehehe.......

Macam sekarang lah jujur aku memang mau betul dgn c 'F' sanpai dia kapel dengan c 'A' aku sedih betul sakit hati,menyampah,kalau tengok muka dorang terus mau nangis hahaha lucu kan.....sampai hari 2 aku jauhkan diri dari dorang dua 2 nangis sampai bengkak mata...mgadu dengan kawan dalam kelas tapi kalau di ingat balik memang lucu lah tapi pengalaman yang penting KAWAN MAKAN KAWAN then aku tau dorang putus perasan aku time 2 sedih plus happy .... yang bule aku cakap terkejut eya lah hari2 date dalam kelas sampai muak aku tgk dorang 2.....dan ALLAH 2 maha adil sekarang c 'F' mau dengan aku...then aku cuak entah pa mau jawap eya lah dulu aku mau betul dengan dia dan sekarang entah lah macam mau @ tidak jak bh itu lah orang cakap hati manusia selalu berubah2 kan....erm entah lah ....

C 'D' orang yang aku sngka orang yang paling aku sayang boleh katakan dia lah segala2nya setiap saat aku fikir psl dia,setiap saat aku tnggu sms or call..kadang2 tunggu sms fb dri dia then dia tidak balas mmg sakit hati lah time sampai nangis then mgadu dengan kawan n kawan aku cakap 'SABAR' dugaan bah 2 then aku sabar sampailah kawan aku kenalkan aku dgn c 'A' mula2 aku tidak mau eya lah sayang sangatkan dengan c  'D' kan tapi lama2 itu aku layan juga eya lah anggap kawan but lama2 itu aku da feeling lak dengan dia..eya lah c 'D'  x pena mau lyn aku sms tidak d bls....call x pena d angkat sakit hati joooo....lama2 aku lupa sudah c 'D'.......tapi hubungan aku dengan c 'A' aku anggap cinta 1 malam then aku p tgk fb dia......dia in realtionship pergggg hati sakit jooooo biar pun cinta 1 mlam ttp aku ingat bh...dan sekarang aku sudah lupa dengan c 'A' & 'D' ......

then aku kenal dgn c 'R' budak seberang...kenal d mukabuku kami nie macam lagu najwa latif 'carta hati' first2 kami kawan then kami jadi sahabat then bercinta n berjanji utk setia last pas 2 break maybe dia tidak serius dengan aku kali sudah aku nie syg dengan dia dan ini yang lebih parah buka fb trus married bh daiiiiii ketara lah playboy hohohoho....dalam sejarah aku tgk opera van java yang lucu betul smbil nangis budu btul aku rasa bh o_0 ....

Pas 2 aku kenal dengan mamat nie aku gelar dia BUDAK....sebab perangai nya lah aku suka ringan tulang mesti korang dah bacakan pasal c budak nie mcm mna aku kenal dengan dia....boleh katakan dia friendly semua orang senang dengan dia macam aku lah senang juga dengan dia suka buat lawak yang penting happy jak aku kalau tengok muka nya sampailah 1 hari adik ku jmp fb nya dan mmg betul dia already taken by some hati mmg sedih lah first time kakak ku suka dengan pilahan hati saya then dorang berusaha kasi happy saya heheh.....

Aku kenal dengan orang sorang mamat nie kenal pun d mukabuku juga itu awal bulan 4 aku ini memang suka mau app orang but aku tgk dia lain aku trima jak dia...pas 2 app dia then aku like semua status nya..pas 2 dia sms aku d fb lucu jg yang suka pasal dia nie dia tidak macam laki2 lain dia anggap aku macam kawan lama first time juga aku rapat dgn org yg baru aku kenal dalam masa yang singkat hehehe...then dia minta 6ber mula2 tidak bagi sebab TRAUUUUUUUUUUUMAAAA yang amat....lama2 itu aku bagi juga,,,,,then kita orang start sms pas 2 dia nie selalu say 'morning'dgn aku mmg tiap2 hari aku tnggu dia sms macam 2....tapi lma dia ajak aku kapel tapi masa 2 aku masih suka dengan c BUDAK .... then time aku d tarakan aku tgk dia sudah ada orng lain mmg hati time 2 frust but bukan jadoh kami skrg dia tidak macam dulu maybe dia mau setia dgn gf dia but aku still rindu dengan dia aku gelar dia budak jahat hehehe ... :)

itu lah kisah cinta yang tidak menjadi n aku tau itu semua adalah dugaan n hikmah yang ALLAH  bg :) insyaALLAH 1 hari aku akan jumpa dengan mr right ku hehehe


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • make up blog :)
  • wake up ayu
  • sakit hati
  • percutian ku
  • mahu nangis....
  • kecewa
  • untited
  • senyum sampai ke telinga
  • keliru
  • Random

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!