❤ Sweety Land ❤
untited
Friday, May 18, 2012 • 8:40 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

hari ini saya kurang sihat dari kemarin lagi kurang sihat tidak apa2 lah...ALLAH bagi ujian dengan saya heee

macam saya jangka kami hanya mesra 1 hari jak hum =-= sapa c BUDAK sapa lagi kan pa nie kemarin kan da jamuan so aku pigi lah bab c abah sruh then aku mau tgk DIA hehehe dia lambat datang bab ada keja nya
pas 2 kemarin besday c adik so dapat lah panggilan free jadi c adik kol kakak ku kebetulan ada c BUDAK datang pi tempat keja kakak ku so dorang cerita2 lah tapi ndak jelas bh tapi yang aku ingat c BUDAK ada gf terus saya macam sedih rasa hancur hahaha hancur lah sangat trus kak ku ckp mcm nie dengan aku

kak_ala yu ada udh gf nya
aku_erm biarlah (sedih)
kak_eleh ala melepas kau
aku_biarlah aku main2 jak bh 2 (hati panas)
kak_eya lah 2 tadi aku mau minta 6ber nya tpi ada gf ndak jd lah
aku_erm(suara kecewa)

so kemarin aku tgk dia x tegur n langsung x tgk dia biarpun dia ada d depan ku ermmmmm.........heheheee
ndak pa2......tapi first time c kak suka dgn pilihan hati saya hehehe love u kak





PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • senyum sampai ke telinga
  • keliru
  • Random
  • hye U
  • ceritaku
  • ENTAH !!
  • pokai !!
  • happy dapat kenal kau :)
  • sakitkan
  • 'KAMU' already taken

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!