❤ Sweety Land ❤
senyum sampai ke telinga
Wednesday, May 16, 2012 • 8:16 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

hari ini aku happy...happy...happy....1000x  happy hehehe kenapa ?? sebab tadi aku pi bandar bah macam first time lak aku pi bandar hahaaa tadi pi bandar dengan c adik teman jak dia d srh olh c umie hehe c adik jumpa kawan dia c lala n c fnya rindu bilang dengan dorang di mana dorang ada di situ juga aku ada hehehe tapi tadi memang best lah kami p makan d wukka sedap makanan nya harga nya juga lumayan hahaha saya makan banana split yummy hehe pic ??tidak ada semua ada dengan cik lala kita hehe

tapi bukan itu saya mau cerita tapi memang best jalan dengan geng c adik hehe....tadikan sebelum pi bandarkan malu2 nie saya mau cerita hehehe malu lah sangat werk!!!

tadikan aku jumpa c BUDAK puas aku tengok mukanya gedik nya kau ayu hahaha....sebenarnya dia yang hantar aku pigi bandar itulah puas aku tengok dia dalam diam hahaha tapi maybe dia perasan 2 uiii kalau dia perasan malunya aku heeee sepatutnya bukan dia yang drive tapi drive yang 1 ada masalah itu pasal c BUDAK drive sepanjang dia drive itu kan balik2 saya tengok dia hehe tapi mukanya nampak penat kecian kau  BUDAK .....mau sampai bandarkan c adik suruh cakap 'pi sabindo' aku bilang nanti lah....dekat sudah d bandar kan sya ckp lah dengan dia dengan perasan berdebar2 nie hehehe

aku_pi sabindo nanti ya
c budak_wah sabindo (smbil ketawa2)
aku_(senyum2)
dia_bnyak sabindo...sabindo yg mna satu??sabindo grace
aku_wat sendiri (hehehee)
dia_nanti aku wat ya heee
aku_jangan jak kau ndak di mana ya haha
dia_tau bh hehehe

yang lucu kan dia panggil aku mcm nie "anak t.bacho' haha dengan pnggilan 2 jg wat aku berani tegur dia hehe....dia tanya pasal c adik dia tanya macam nie

dia_anak t.bacho sapa sebelah mu 2??
aku_adik
dia_betul bh
aku_eya lah
dia_ndak pena tgk pun??
aku_dia baru balik..cuti kan
dia_d mna dia study??
aku_politeknik
dia_kk ??
aku_tidak lah sarawak
dia_ooo hehe...
hahaha lucu bh terus aku tegur dia macam nie...

aku_kenapa jg ko pnggil aku mcm 2  =;=
dia_ndak aku tau bh nama mu...sapa jg nama mu??
aku_(kunun2 ndak tau werkk !!) pnggil jak ayu...nie c adik
dia_ooo ayu
aku_eya hehehe
dia_ayu kah jg kau?? (trus dia tgk aku d cermin)
aku_(senyum2x)
dia_boleh lh kn hehee
aku_kalau kau aku EYAKAN jak haha
dia_apa??
aku_kalau kau aku EYAKAN jak
dia_(reaksi nya wat aku happy)hahaaa (smbil pegang string)hehe
aku_hahahaha
dia_umur mu brapa??
aku_20
dia_sma lh aku pun 20 jg hehe
aku_bukan umur 18 kah??hehe
dia_macam mna kau tau (senyum2)
aku_kakak ku cerita lah (senyum)
dia_mna da lah tua udh bh aku ahahaha
aku_(ketawa2)
hahaha lucu bh first time aku rancak cerita dengan c BUDAK hehehe suka bh aku akan aku ingat tapi paling ayat aku ingat...

dia_tnggu lah sekejap kami mau beli stem jak nie
aku_ndak pa lah adik mau  cepat hehe
dia_balik ikut sapa??
adik_ada nnt urang ambik kami
dia_ooo
aku_bye3x
dia_bye3x ayu nnt kalau ada urang mgurat kau cakap ya ada orang punya nie hehehe
aku_sapa punya ya ... (hehehe)
dia_(senyum)
ayatnya bh 'ada urang punya' hehehe suka bh aku kau cakap macam 2 last 2 aku minta 6ber nya tpi malu....masak aku yang minta kan heheh.....tapi sepanjang jalan 2 senyum jak aku...apa yg c BUDAK cakap gitu dengan aku hahaha....but...ada lagi BUT maybe dia main2 jak hehe x kisah lah yang penting aku dgn c BUDAK bertegur sapa tapi aku boleh layan dia mcm hari ini??tidak kisah lah yg penting aku happy n senyum smpai ke telinga hahaha ada juga hikmah xjadi pigi  rupa nya aku jumpa c BUDAK nie hari hahaha

miss u BUDAK :)
kbyeee


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • keliru
  • Random
  • hye U
  • ceritaku
  • ENTAH !!
  • pokai !!
  • happy dapat kenal kau :)
  • sakitkan
  • 'KAMU' already taken
  • aku suka kamu

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!