❤ Sweety Land ❤
mahu nangis....
Saturday, May 19, 2012 • 7:48 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua....

hari ini aku frust sangat ya sedih amat aku rasa YA ALLAH dugaan apa lagi ini aku betul mau nangis sekarang nie kenapa c BUDAK sudah berpunya.....aku sangka tidak betul but the reality BETUL....saya betul2 kecewa aduiiii macam tidak laki2 lain dalam dunia ini ayu huhuhu :( kemarin aku moody 1 hari jalan mood ku sedih jak biarpun aku janji dengan kakak ku mau cerita pasal dia tapi ndak aku mau malas....ndak suka bh kenapa lah aku nie SS betul itu lah berharap sangat sekarang apa kau rasa oren but aku lega sekarang bab dpt kongsi cerita ku dengan c zimah also c kakak n adik aku biarpun kadang2 c kakak n adik ku suka olok2 aku but aku rasa bule kasi tenang aku syg kamu bh

k bye


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • kecewa
  • untited
  • senyum sampai ke telinga
  • keliru
  • Random
  • hye U
  • ceritaku
  • ENTAH !!
  • pokai !!
  • happy dapat kenal kau :)

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!