❤ Sweety Land ❤
hello ♥
Friday, October 19, 2012 • 7:27 AM • 0 comments


Assalamualaikum semua ....

lamanya saya tak update blog rindu pun ada juga haha apa tidak sibuk memanjang dengan on9 d twitter....

now october banyak yang berlaku .... banyak lah sangat yaaaa ok kakak gua mau kawin tapi tahun depan lah...saya happy eya lah setelah onak n duri alami finally sampai juga ke jinjang pelamin ,,,,,, disebabkan urusan merisik ini rumah jadi sibuk ... sibuk itu,ini,sana,,,sini dll habis jak terus aku sakit demam,selesma....tapi sekarang saya ok sudah 1 hari jak tidak juga lama biasa lah orang lembik kan...lembik lah sangat....kalau nak tengok pic pi fb c kimi NAMA SAYA BELON ..

Ok status sekarang single tapi crush ada sapa biarlah rahsia selalu stalk fb itu pasal selalu on9 huhu maybe hidup single lebih baik biarpun kadang-kadang aku jeles juga tengok orang couple2 nie mula2 memang bosan sebab tidak ada orang sms  ada sms tapi dari celcom hahahaaa but lama2 biasa sudah yang penting sekarang aku sabar  mungkin aku couple dengan dia tapi aku anggap hubungan 2 just fake tak mau lebih cukup2 lah aku sakit hati nora cakap dengan aku ...

biarlah nanti ada juga yang betul baik dengan kau 
dia selalu cakap macam gitu dengan aku ..aku hargai sangat sayang oiiiiiiiiiiiiiii heeeeeeeeeeeee

dear october please be nice to me ok  ♥
okbye


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • saya happy :)
  • sedih
  • t____t
  • september
  • saya minat dia
  • EGO !!!!
  • cerita raya ....
  • selamat hari raya
  • persiapan raya
  • hello ogos

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!