❤ Sweety Land ❤
LUPA KAH @ SENGAJA
Thursday, February 14, 2013 • 6:19 PM • 0 comments




Assalamualaikum semua...awal hari ini aku buka laptop tapi sudah kemas rumah ya baru buka laptop. sebenarnya aku sudah lama nak cakap benda nie tapiiii....tapiii aku takut dia tersinggung,tapi inilah kenyataan.

ok first-first aku nak minta maaf kalau entri nie buat kau sakit hati @ apa2 jak lah sorry ok.maybe ini salah aku juga sebab jarang-jarang sudahkan contact kau tapi tak bermakna aku lupakan kau n sombong,itu bukan sikap aku ok,serius kau berubah habis dulu kau selalu jak sms or call tapi sekarang langsung tak perna aku tau kau pena cakap kau jauhkan diri dari kami tapi untuk apa???mungkin kau ada masalah sebab itu kau jauhkan diri dari kamikan??

jul aku tau bah sekarang ini kau sibuk kerja itu pasal jarang no bukan jarang tapi tak pena,mungkin kau sudah keja n jumpa kawan baru lupa sudah dengan aku :) tak apa bah dear aku faham juga,sapalah aku nie bukan orang penting pun mau kau ingatkan :).

Eya adakan kau cerita sama c danny pasal aku kan??yang aku nie pena nangis itu ini lah,tapi kenapa kau bagi tau dia,jujur aku tak suka bah kau cerita dengan dia pasal aku,memang dulu aku suka dia tapi sekarang tidak sudah perasaan suka tu memang tak ada. so janganlah sudah cakap yang aku nie masih ada perasaan kat dia. bagi dia tu kenangan lalu dan malas aku mau ingat. aku tak marah dengan kau cuma kecewa sikit jak tak banyak sebab kau bagi tau dia, kau kah kau bagi tau dia begitu banggan bh dia sebab perangai aku nie macam tergila-gilakan dia, tapi aku sedar dia bukan sesuai dengan aku dan aku memang LANGSUNG TAK ADA PERASAN DENGAN DIA :)
dear jul, kau tahu kah time aku buat entri aku nangis bah bengkak sudah mata ku nie .aku rindu bah dengan kau,rindu mau cerita sama kau,aku harap kau sentiasa sihat n bahagia :)


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • jalan
  • ok sudah
  • febuary
  • 12.1.2013
  • rindu dengan pck nizam
  • Bye 2012. Welcome 2013
  • 100 Things about me :)
  • holaaaaa..haiii
  • titik
  • December

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!