❤ Sweety Land ❤
ok sudah
Monday, February 4, 2013 • 7:48 PM • 0 comments
Assalamualaikum semua ...



kenapa dengan kat atas...kemarin blog aku ada masalah dengan tittle,,balik aku refresh tetap juga sama dengan URL blog. Sampai aku sms c mezan tapi tetap juga sama .... tapi aku berterima kasih juga kat dia sebab bantu aku...c mezan memang baik thz abang hahaha abg lah sangat :P

Dan sekarang aku guna skins baru. cuma skin nie sama yang aku guna kemarin yang bezanya header jak.
ok itu jak aku mau story ..tak ada story hot bh haha kbye



PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • febuary
  • 12.1.2013
  • rindu dengan pck nizam
  • Bye 2012. Welcome 2013
  • 100 Things about me :)
  • holaaaaa..haiii
  • titik
  • December
  • me not for you
  • life

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!