❤ Sweety Land ❤
12.1.2013
Monday, January 28, 2013 • 1:39 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua ...

kenapa dengan tarikh tu adakah aku sudah berpunya or bertunang hahaha tak adalah. itu sebenarnya tarikh kakak ku kawin alhamdulillah akhirnya kawin juga dia setelah percintaan yang mereka lalui penuh dengan rintangan bah guna ayat dramatik bah hahaha. selamat pengatin baru kakak qq yang enduut :)


Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar juga. then keluarga dari tarakan ada juga datang wahhh memang rumahku time tu meriah. tapi bila acara selesai mereka pun balik tarakan sedih k sedih tapi dalam masa yang sama aku happy juga dorang datang juga hehehe thx muah :*

sekarang kita tgk gambar yaa..














gambar nir time malam menginai adat orang bugis 

memandangkan kakak ku peminat ungu yang setia sooo tema pun tema ungu juga :) act banyak lagi aku mau upload tapi tak di laptop ku di laptop c adik yang banyak nie pun aku ambil dari fb c adik .... kalau line bagus semua aku mau upload nie tidak macam apa jak.
btw itu jak aku mau kongsi k bye


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • rindu dengan pck nizam
  • Bye 2012. Welcome 2013
  • 100 Things about me :)
  • holaaaaa..haiii
  • titik
  • December
  • me not for you
  • life
  • I NEED
  • apa kes

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!