❤ Sweety Land ❤
Bye 2012. Welcome 2013
Monday, December 31, 2012 • 6:29 AM • 0 comments

Assalamualaikum semua

lagi beberapa jam kita akan tinggalkan 2012 ...banyank kenangan 2012 yang kita lalui tak kira pahit,masam,manis,masin hahaha *ayat nak minta penampar* hahaha tapi itu lah yang kita lalui right ... bagi aku tahun nie betul2 dengan dugaan n cabaran bukan hanya aku tapi kami sekeluarga tapi Alhamdulillah kaki dapat atasi juga ... :)

perkara yang terjadi sepanjang 2012

_________________________________________________________________________________

STPM

Syukur alhamdulillah aku dapat keputusan yang ok tapi tidak cemerlang bilang orang n agak mengecewakan abah n umie ..AYU MINTA MAAF .tapi apa yang penting ahli keluarga semua bagi sokongan n cakap 'bukan rezeki mu nak inshaaaALLAH adalah tu' ..thanz abah n umie :)

_________________________________________________________________________________

LOVE

Jujur aku cakap tahun ini aku penuh dengan airmata. Dari bulan 1-3 aku bercinta cantun nie hanyan beberapa minggu...aku tak tahu kenapa senang2 aku teriam dan dorang pergi macam tu juga mungkin salah aku sebab terima begitu tanpa usul periksa....tapi lama2 tu aku abaikan semua perasan nak couple biarpun agak jeles dengan dorang yang bercinta2 tu tapi aku selalu ingatkan fikir 'jodoh rahsia ALLAH' .Tapi aku bersyukur sebab Allah buka mata aku untuk tidak bercinta dengan orang yang tidak sepatutnya... :)

_________________________________________________________________________________

SAHABAT

Terima Kasih sebab persahabatan kami masih kekal ..biarpun tahun 2011 aku agak menjauhkan diri tapi mereka tak pernah tinggalkan aku time aku susah I LOVE YOU GUYS :)

END of story

next year kakak aku kawin itu yang buat aku happy :)


ok itu saja terjadi...semoga tahun 2013 lebih bermakna dari tahun ini semoga tahun hadapan kita lalui dengan senyuman biarpun banyak masalah kita lalui In Shaa Allah :)



PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • 100 Things about me :)
  • holaaaaa..haiii
  • titik
  • December
  • me not for you
  • life
  • I NEED
  • apa kes
  • Happy Jumpa Girlfriends
  • TADI ....

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!