❤ Sweety Land ❤
3 weeks
Friday, May 3, 2013 • 9:27 AM • 0 comments
Assalamualaikum 



hello may bye april...terima kasih april keran membuat hidup aku lebih bermakna.agak lama juga aku tak buat entri baru ada pun entri pendek jak....

ok berbalik pada entri aku..3 weeks,kenapa dengan 3 minggu ,adakah aku ada bf dan hubungan kami sekarang mencecah 3 minggu TIDAK LAH !! tidak sama sekali .... seperti yang kamu lihat pic di bawah nie 







ALLAH tengah uji aku dengan kesakitan yang alami ,,,, dugaan yang ALLAH bagi begitu berat aku pikul dan lalui...aku tak cerita macam berlaku tapi cukuplah aku bagi tahu aku terkena petikan gas hanya itu boleh aku cakap... :'( kejadian yang hampir2 meragut nyawa dan aku bersyukur masih lagi bole bernafas di mukabumi ini ... TERIMA KASIH YA ALLAH :)

seperti gambar di atas tangan kiri kanan kena ..kaki kanan yang kena dan muka yes jujur aku kata aku risau pasal muka ku tipu lah kalau aku tak risau ...eya ada kena tapi tak teruk macam kaki n tangan aku...cuma muka aku sekarang bertambah baik cuma ada kesan sikit kata umie 
kita rawat pelan2 ya NAK inshaALLAH sembuh juga kau
Aku bersyukur sangat dapat keluarga yang penyanyang n sayang dengan aku..kesakitan yang alami ini bukan aku saja yang rasa sakit tapi paling rasa sakit itu adalah family aku....first time aku kena umie tak boleh tidur ..umie first jumpa aku macam orang betul2 risaukan anakny...aku masih ingat umie cakap
nak kenapa kau ..???sakit kah nak??YA ALLAH ANAK KU
YA ALLAH.....aku tak pena tengok umie macam tu risau yang amat pasal aku...aku tak pena tengok abah nangis...masa abah datang aku masih boleh senyum tpi bila aku tengok mata abah merah ..n datang kat aku..aku terus nangis n abah nangis juga masa tu hanya tuhan jak yang tahu apa aku rasa....adik,kakak.n abg iparku cukup baik n jaga aku dengan baik...aku rasa bersalah dengan c adik sebab esok ny tu dia ada pensyarahny datang tpi dia balik awal sebab mau tengok aku.....

Trauma n semangat aku hilang ..nangis eya aku memang nangis tapi dalam hati tak nangis depan umie n abah cukuplah mereka menderita tengok keadan aku time tu....hari pertama aku kena tu umie tak boleh tidur aku terdengar umie cakap dengan abah
kesiannya anak ku cukup aku jaga kulit n badan tak sangka jadi macm nie,kesian ny anak ku
keadan aku sekarang bertambah baik aku boleh jalan,makan sendiri,mandi sendiri ..cuma aku harus berdoa dan doa agar aku sembuh dan sihat walafiat AMIN YA ALLAH :)
YA ALLAH hamba mu ini bersyukur masih di beri peluang untuk bernafas,menghirup udara segar di mukabumi...terima kasih sebab bagi family yang begitu sayang dengan aku,,,dan buka mata nie bahawa mereka betul2 sayang hamba nie terima kasih YA ALLAH
OK ITU SAJA KBYE


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • oh mennnn sayaaa masih sayang dengan kauuu tapii...
  • AL-FATIHAH
  • Mimpi
  • Dua hati
  • move on
  • happy birthday ABAH
  • LUPA KAH @ SENGAJA
  • jalan
  • ok sudah
  • febuary

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!