❤ Sweety Land ❤
Dua hati
Tuesday, February 26, 2013 • 10:00 PM • 0 comments
Assalamualaikum semua...

sebenarnya kawan aku ajak pi temuduga tapi aku macam mau pigi macam tidak juga. Dua hati katakan umie suruh pigi juga sebab kalau aku tak pigi nanti kena bebel hehehe...

Dan aku sebenarnya malas mau pigi bah memang aku mau kerja tapiiii tiba2 pulak aku malas bh..serius aku mau pergi tapi DUA HATI BAH susah juga macam nie . esok bincang lagi dengan umie..
harap2 aku dapat buat keputusan yang terbaik AMIN :)


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • move on
  • happy birthday ABAH
  • LUPA KAH @ SENGAJA
  • jalan
  • ok sudah
  • febuary
  • 12.1.2013
  • rindu dengan pck nizam
  • Bye 2012. Welcome 2013
  • 100 Things about me :)

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!