❤ Sweety Land ❤
Mimpi
Tuesday, February 26, 2013 • 11:32 PM • 0 comments
Assalamualaikum guys
 mimpi?erm kata orang mimpi itu hanya mainan dalam tidur right ?? kawan aku cakap mungkin kita mimpi pasal seseorang  sebab rindu maybe?? or kita banyak fikiran time tu tiba2..tapi kadang2 aku harap mimpi itu akan jadi kenyataan dan bila aku tersedar dari tidur mimpi aku itu betul2 menjadi nyata. Mimpi di mana dulu aku berharap kau akan kembali pada aku biarpun kita sudah 'BREAK' tapi waktu itu juga aku harap kau cakap 'KITA SAMBUNG BALIK HUBUNGAN KITA' tapi itu hanya mimpi .....


mimpi yang indah kadang-kadang buat kita susah hati or senang hati..sememangnya setiap orang inginkan mimpi yang indah bersama sang kekasih begitu juga aku..tapi sebalik aku termimpikan kau,,,adakah aku masih sayang dengan kau @ aku ingin balas  dendam atas perbuatan mu dulu sering buat aku sakit hati dulu??


tapi untuk aku balas dendam terhadap kau??kau sudah bahagia n aku pun bahagia juga...kita sama2 bahagia itu yang penting :). Walaupun kita kita tak pernah tegur each other bukan bermaksud aku sombong cuma aku tak imbas kembali kenangan yang sakit hati itu.... :)


kita berkawan tapi itu hanya mulut tapi dalam hati sapa yang tahu kan hanya ALLAH yang tahu. Percayalah aku sudah melupakan kau..dan mimpi yang kau tegur aku adalah hanya hayalan semata-mata...:)


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • Dua hati
  • move on
  • happy birthday ABAH
  • LUPA KAH @ SENGAJA
  • jalan
  • ok sudah
  • febuary
  • 12.1.2013
  • rindu dengan pck nizam
  • Bye 2012. Welcome 2013

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!