❤ Sweety Land ❤
move on
Tuesday, February 19, 2013 • 8:46 AM • 0 comments


Assalamualaikum semua...


Malam ini feel nak update entri baru about what??about him memen yes him. Entah macam mana nak mula sebab perkara ini sudah lama berlalu tapi dengan tiba-tiba dia muncul kembali,,tapi status dia sekarang sudah berpunya adakah aku masih mengharap terharap dia.....IDK agak susah aku menjawab persoalan itu....

awal pagi aku online facebook sebelum kemas rumah itu kegiatan harian ku sekarang hehehe..tengok noti macam biasa.then aku tengok masa itu aku fikir dari sepupu aku tapi bukan inbox itu dari c hattan
c memen kirim salam xbf dulu,masih ingat kah hehe
aku terkejut bila c hattan inbox macam tu,tapi untuk apa??c memen yang suruh kah??aku fikir kau sudah lupakan aku,,rupanya kau masih ingat haha mugkin salam mu itu untuk tanda sebagai kawan bagi aku,tapi untuk apa??untuk apa kau cari aku lagi sedangkan kau sudah bahagia dengan gf mu??agak mengejutkan bila kau add aku,,mungkin kau tak tau tapi dulu aku pena stalk fb mu, tapi itu dulu then tiba-tiba kau add aku. mula-mula aku memang tak nak app kau tapi tangan aku tertekan button confirm. selepas tu aku beranikan diri pigi buka wall haha ngok kan aku, aku baca gf post di wal mu agak romantik juga kamu yaaa hahaha direct aku tekan close.

aku jeles sebab apa?sebab aku teringatkan kisah lalu kita,perangai n rambut mu tak pernah berubah,kau tahu kan aku suka lelaki main gitar,sebab itu aku terima kau.aku masih ingat masa kau nyanyi untuk aku,tak pena aku lupa sebab apa ko lelaki pertama yang buat macam tu kat aku...

tapi men untuk apa lagi kau muncul,kau tau kah sudah bah aku lupakan kau.3 tahun sudah berlalu kenapa kau muncul kembali untuk apa??untuk berkawan dengan aku??susah aku terima kau sebagai kawan sebab sakit hati itu masih ada bukan aku berdendam tapi kau, MY FIRST LOVE. 

mungkin kau tak tahu time kau minta break,setiap malam aku nangis pasal kau ,sampai aku pena nangis depan kakak qq, kau tau sulitnya aku lupakan kau sebab banyak janji mu dengan aku tapi 1 pun tak kau tunaikan. tapi sekarang kau sudah bahagia dan aku pun bahagia juga cuma aku berharap kau tidak ganggu hidup aku lagi sebab aku sudah move on


ok bye 



PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • happy birthday ABAH
  • LUPA KAH @ SENGAJA
  • jalan
  • ok sudah
  • febuary
  • 12.1.2013
  • rindu dengan pck nizam
  • Bye 2012. Welcome 2013
  • 100 Things about me :)
  • holaaaaa..haiii

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!