❤ Sweety Land ❤
crush candy
Monday, June 3, 2013 • 12:58 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

holaaaa apa kabar semua sihat???adoiii kekok pulak aku tekan keypad laptop nie haha jarang2 sudah aku menaip nie aduiii ayat hancus betul lah.ok sebenarnya aku minat dengan sorang mamat,act dia tu tak tahu pun aku minat kat dia haha lucukan .....aku start suka dia kat insta lah ,,fb??no jarang2 sudah di buka tu..

aku selalu juga pi stalk insta nya biarpun dia tak tahu 'sedihkan' ..adalah 2 @ 3 gambarnya tu dia mention nama ex dia...dia cakap biarpun dorang sudah clash tapi dorang tetap mesra..baik time aku jeles juga lah haha kilik ko ayu...apa nie dia tu selalu juga like pic aku diinsta biarpun tak kesemuanya dia like tapi tetap juga aku happy haha...kilikkan tapppiiiiiii kalau aku upload pic di insta aku selalu harap dia like pic hahaha ...kilik sudah ayu.....kilik ....




PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • .................................
  • 3 weeks
  • oh mennnn sayaaa masih sayang dengan kauuu tapii...
  • AL-FATIHAH
  • Mimpi
  • Dua hati
  • move on
  • happy birthday ABAH
  • LUPA KAH @ SENGAJA
  • jalan

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!