❤ Sweety Land ❤
pokai !!
Monday, April 23, 2012 • 9:40 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

setelah beberapa hari aq x on9 dengan line yang begitu baik dengan aku BAIKLAH SANGAT macam @^&# jak bh hahaha......

erm skrg nie aku pokai....pokai lah xda krd lagi malu juga balik2 minta dgn abah....cukup sudah aku curi krd nya hahaha sory ya abah nanti kalau aku minta mesti abah ckp

kuatnya kau guna krd mu ayu
hahahaaa sory jadi skrg aku tnggu c kak jak lah bagi aku krd haha....saya sangat2 perlu bh haha

btw saya rindu kau BUDAK CAPITAL A ndak sudah aku tengok muka mu rindu sama you....kalau lah ada org boleh bantu aku cakap yang skrg nie aq tengah rindu dgn kau....tp adakah kau rindu saya??heeeeeeeeeee

klah byee


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • happy dapat kenal kau :)
  • sakitkan
  • 'KAMU' already taken
  • aku suka kamu
  • jatuh cinta lagi ....
  • hello april bye march
  • AKU JATUH CINTA
  • aku punya kehidupan
  • saya punya keja
  • keja c kakak endud

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!