❤ Sweety Land ❤
sakitkan
Friday, April 20, 2012 • 3:09 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

sakit!sapa yang sakit...hati aku yang sakit ohhh damn kenapalah??kenapa??aku sendiri ndak faham sakit bh hati bila kita suka or minat orang 2 tapi dia tidak tau aduiiiiiiiiiiiii sakit paling dalam nie sudahlah hari2 jumpa...ari2 juga lah aq tengok muka mu BUDAK ko tau kah sakit bh hati....aku tidak berani cakap yang aku suka dengan kau huhuhu.................

ko tau kah kemarin 2 aku tahan jak x mau tgk ! tapi apa aq t'tgk jg kau ohhmennnn!!!padahal janji dalam diri ndak mau tgk kau!!sakitkan hati....aku cuba untuk buang tabiat ku 2 then knplh cepat betul aku suka dengan org then b'harap sangat dia jadi milik aku kenapa??....kepada kamu BUDAK capital 'A' sory yaaaa .. :(


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • 'KAMU' already taken
  • aku suka kamu
  • jatuh cinta lagi ....
  • hello april bye march
  • AKU JATUH CINTA
  • aku punya kehidupan
  • saya punya keja
  • keja c kakak endud
  • saya rindu kamu
  • special entri

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!