❤ Sweety Land ❤
Random
Friday, May 11, 2012 • 9:10 PM • 0 comments
Assalamualaikum semua

hari ini hari jumaat salam jumaat semua...hari ini cerita random hehehe kerana lama tidak update blog n blog pun sudah bersarang labah2 hehehe.....

C adik sudah balik jadi tidak sudah aku busan ada sudah kwn bicara haha act dia datang tngggal 8 tapi ada masalah penerbagan terpaksa di delay cian bh hehehe so mlm 2 c kak mau cari beg jadi kami jalan malam tanpa c adik sedih juga xda dia kan tapi xap lah.....



pencarian pun bermula 

then tggal 9 sya punya besday hehe happy bab umur dah 20 thn hehehe dan juga c adik balik happy sngat umie n kak nyanyi lagi untuk saya hahaha tidak kisah sapa yang pertama wish yg penting ada yg wish hehehe tapi rata2 yang wish suruh saya kawin hahaha awal bh geng macam mana mau kawin kalau belum ada calon hahaha gedik ko ayu hahaha hadiah dari c umi dia belikan saya beg hehe beg idaman katakn hehehe


nie c adik baru jak datang terus mau jalan xda penat nya nie budak 


hari-hari aku rindu dengan c BUDAK hehehee ndak malunya kau ayu hehe kemarin ada urang kawin d sini so abah pigi  abah jak yang pigi kami yang lain tidak duduk rumah jak huhuhu so time abah balik dia cerita lah pasal urang kawin biasalah kalau urang kawin mesti ada band kan pa2 lah kan terus abah cerita macam nie dengan kami

abah_abah bg tau bujang2 time abah muda dulu macam gitu juga gila2
umie_amit ya bang (ketawa)
aku_sapa2 lah bujang2 yang dtg 2
abah_c amir,c BUDAK....aku_c BUDAK (hampir2 terlepas cakap)
hampir2 jak aku cakap pasal DIA depan abah hehehe takut bh abah tidak tau aku minat dgn dia mati aku kalau abah tau hahah....btw aku rindu bh dgn c BUDAK rindu mau tgk dia,biarpun baru sekali kami bertegur huhuhu rindu ku 2 sampai termimpi2 bh hehehe....

p/s: c BUDAK itu sebenar urang aku minat jadi korang jgn salah sngka aq mls mau mention nma nya hehe btw budak aku rindu dengan kau

k bye



PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • hye U
  • ceritaku
  • ENTAH !!
  • pokai !!
  • happy dapat kenal kau :)
  • sakitkan
  • 'KAMU' already taken
  • aku suka kamu
  • jatuh cinta lagi ....
  • hello april bye march

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!