❤ Sweety Land ❤
keliru
Monday, May 14, 2012 • 4:49 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

hari ini 1 hari mati lampu bh d rumah susah nya endak bule aku on9 sangat sakit n sangat menyampah hahahaaa
apa nie kamu tau kah semakin hari aku makin RINDU dengan c BUDAK rindu amat kalau lah bule masa 2 d putar mau jak aku minta 6ber nya mau jak aku tegur dia hari2 jumpa tapi ndak pena bertegur tapi saling tgk2 jak eeee ..........

tapi kan aku ada kenal 1 mamat nie orang nya baik tapi ndak pena jumpa kenal d mukabuku huhuhu tapi ndak saya mau jatuh hati bh dengan dia sebab tidak mau lah hehehe tapi kan kalau dia ndak bls sms d fb 2 kan tercari2 aku 2 hahaha pelik bh blum jumpa tapi terus suka dengan orang tapi aku ttp juga suka dengan c budak bab aku tau perangai nya

kbye


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • Random
  • hye U
  • ceritaku
  • ENTAH !!
  • pokai !!
  • happy dapat kenal kau :)
  • sakitkan
  • 'KAMU' already taken
  • aku suka kamu
  • jatuh cinta lagi ....

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!