❤ Sweety Land ❤
Just post
Tuesday, October 30, 2012 • 8:50 AM • 0 comments
Assalamualaikum


hyeee kamu orang sihat yaaa??ok mau ucap selamat hari raya aidiladha hehe sory lambat wish :)

act banyak benda aku nak cerita cuma kadang2 aku malas mau tekan keypad laptop..sibuk erm tidak juga cuma aku bosan sebab tak ada kawan sms kalau balik2 on9 bosan juga...kawan ada juga cuma masing2 sibuk dengan hal peribadi masing2 tapi selalu contact juga tapi aku sekarang jarang on9 fb di twitter jak aku selalu 0n9...:)

Single ok jujur aku cakap bosan tipu lah kalau aku cakap aku happy kn...lumrah semua orang dalam dunia nie ingin kan bf/gf  haha !! perasan aku sekarang erm entah lah kadang2 aku happy sebab tak payah makdal,tak payah nangis yg plg penting save krd haha...tapi dalam masa yg  sama aku bosan tapi aku tau semua yg terjadi nie ada hikmah nya so orang cakap sabar nanti jumpa dengan orang yang sesuaiii....


kbyee


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • hello ♥
  • saya happy :)
  • sedih
  • t____t
  • september
  • saya minat dia
  • EGO !!!!
  • cerita raya ....
  • selamat hari raya
  • persiapan raya

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!