❤ Sweety Land ❤
apa kes
Thursday, November 8, 2012 • 11:17 PM • 0 comments
Assalamualaikum guy n salam jumaat...





see pic kat atas act aku tak kisah lah orang cakap macam nie dengan aku kalau 1 kali aku boleh terima nie banyak kali dah genk aku simpan jak dalam hati sebab eya lah mau jaga perasankan tapi perasan ku mcm mana ?? mungkin bagi kau it a joke but for me nobb cubalah kau cakap bnda yang elok sikit nie tak macam aku nie hina kau pulak .... setau aku..aku tak pena pun sakitkan hati kau tapi kau banyak kali well biasa lah aku nie seorang yang tak berdendam apa orang wat dekat aku .. aku just try wat fake smile walaupun kadang benda itu buat aku sakit hati .......

erm aku tau lah gf ko cntik dari aku n ko 2 handsome boy macam aaron aziz kan alleast minta maaf lah sebab cakap macam 2 nie tidak cakap lagi aku JELEK so jalan penyelesain nya aku block kau sory ya genk aku maafkan kau n aku nie tak berdendam juga cuma ingat 1 benda
ALLAH CIPTA KITA DENGAN SEMPURNA SAPA KITA UNTUK MENGHINA CIPTAAN ALLAH 
ingat dan aku selalu ingat supaya tidak menghina orang

kbye



PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • Happy Jumpa Girlfriends
  • TADI ....
  • hello november
  • Just post
  • hello ♥
  • saya happy :)
  • sedih
  • t____t
  • september
  • saya minat dia

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!