❤ Sweety Land ❤
Happy Jumpa Girlfriends
Monday, November 5, 2012 • 7:20 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

Pada hari ahad kira kemarin lah aku jumpa girlfriends hohohohoo jumpa untuk lepaskan rindu eya lah sudah jarang jumpa kami jumpa pun di laman sosial... :)

sooooo kemarin happy ok banyak ketawa my habit bila jumpa dengan nora,nugra,dila n lela bertabur ketawa ku haha eya lah aku kan kuat ketawa hehehe.....dorang janji mau gerak jam 10.00 kunun dari rumah tapi aku ndak tau jam berapa dorang gerak...tapi aku di rumah jam 10;00 baru mandi terus abah cakap 'lambat tinggal' aku apa lagi terus pi mandi haha sudah kemarin hujan sangka tidak jadi jumpa tup2 jadi juga...


 

aku sms c nora tanya di mana sudah then dorang cakap pi MCD ok faham dorang lapar tapi tidak juga mejok hahaha siap aku suruh tapaukan lagi haha minta pujikan aku act aku main2 jak tapi bila jumpa terus c dila cakap  

nie MCD mu ayu 
hahaha see di sayang bah aku :) ... jumpa terus kita orang pi EASTERN PLAZA mau tengok wayang...dalam kereta kancil biru yg kecik molek itu dorang bincang mau tengok wayang apa c nugra mau tengok filem romantik tapi yg lain tidak mau dorang mau tgk filem seram trus nugra cakap
biarlah aku tunggu di luar 
hahaa lawak bah tunggu di luar lagi 2.....mula aku sangka mau tengok wayang niee

'
'
'

tapi bukan yang nie tapi yang ini ...


filem SINISTER beb hehehe

ok now that pic


















snap pic before movie start hehe cntik n cumil kan kami....act nie first time aku tengok wayang haha dengan mereka nie aku sayang kamu hehe...movie aku tgk sinister boleh katakan seram juga tapi sound filem nie pergg hebat memang lah tapiii kan paling lucu c anugerah eya lah bila start jak movie terus dia cakap

movie apa juga kamu tengok ini??
hahaha lawak bah pas itu aku tengok nora,lela khusyuk tengok c anugerah sibuk dengan hp ny sebab takut tengok hantu aku n dila steady jak haha rawk kan .... tapiiii kan kamu tahu kah asal muncul jak hantunya automik kami teriak then ketawa...aku,nora,lela,nugra n dila ntah lah tapi lucu bah asal teriak pas 2 orang depan kami 2 toleh belakang mentang2 lah barisan kami paling bising............part yang paling lucu part akhir yang betul2 betul seramlah aku,dila,nugra,nora n lela teriak memang part seram abis then anugerah cakap dengan dila ..
nugra : tidak juga aku kan
dila : endak ayu paling over haha
 habis jak selesai movie 2 terus lela n nugra buat cerita hot ... yang ada DUA INSAN MENJADI SATU kat dalam panggung 2 huhu malas mau cerita hal 2 tidak elok ...

habis jak nora hantar aku pi stesen bas sebab kak lela mau cari baju loh untuk kawin kak c nora....sudahlah aku penat selepas 2 lambat lagi bas gerak aku naik bas besar bas kecik gerak dah sapa suruh lambat kebetulan ada c nora,lela,nugra,dila belikan aku MCD


ini na aku makan dalam bas sementara tunggu bas 2 penuh dengan penumpang okkkkk....lapar aku time sudahlah hujan sabar jak lah >,< guest what bas yang aku naik 2 sama dgn bas aku naik kemarin btw aku benci naik bas 2 lagi sebab dia dah malu kan aku ... tau lah ko sengajakan sebab tidak bagi 6ber aku kat kau...eish kalau aku ingat memang sakit hati tapi sabar jak lah memang perangai mu kali suka mengacau..... :3

btw sory entri t'lalu panjang boleh wat cerpen dah nie hahaha......

mula sekarang aku ndak mau naik bas tambang sendiri mau ada kawan baru boleh hehehe
kbye 


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • TADI ....
  • hello november
  • Just post
  • hello ♥
  • saya happy :)
  • sedih
  • t____t
  • september
  • saya minat dia
  • EGO !!!!

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!