❤ Sweety Land ❤
TADI ....
Sunday, November 4, 2012 • 5:35 AM • 0 comments
Assalamualaikum semuaaaa..............

lucu lak entri ku kali nieee hehe...

act tadi aku n mumy ke bandar n abah jam 2 gitu baru trun pi bandar....so aku kuat diri untuk bagun awal hohoho abah yang kasi bagun dengan sms kredit RM2 saja haha ok lah 2 dripda xda kan syukur hehehe.. :)

ok jam 5.50 sampai sudah abang meng (bakal abg ipar) heehee dengan keadan masih mengantuk pas 2 kak aq punya sibuk pi sms  aku then aku malas mau layan sorryyyy kakak cumil... :D around jam 7.30 sampai sudah d semarak ingatkan boleh tidur rupany tidak arggg 'sigh'...sebab bilang c mumy mau turun awal kunun...

ala motif pi bandar mau beli tudung untuk c mumy sebab malam nie abah n umie pi dinner kat hotel cubalah aku boleh ikut kan sedih :(....jalan punya jalan kaki pun sakit huhu panas lagi so decide balik....eya lah penat kan hehehe time dalam bas 2 aku n mumy terpisah cehh ayat dramatik lagi 2 huhaha......mumy duduk kat depan aku paling belakang prgghhh jauhnyaaa xlah jauh sangat...(act aku ndak suka naik bas tambang) heheeee sudahlah orang sebelah ku erm xpyh cakaplah.....

paling aku bacat sudah lah awal pck 2 turun dia duduk paling belakang n paling hujung....perghhhhhhhh time pck 2 mau turun terhempit lah akuuuuu hahaaa memang bacatlah time control lah...yang paling lucu c mumy lupa bayar tambang hahaha masa 2 kondoktur i2 mau ambik bas tambang aku wat dehhh jak eya lah sngka sudah c mumy byarkan jadi aku wat muka slamber jak lah hahaaa tpi org 2 tgk2 sudah aku haha terus aku tgk mumy n bagi signal belum terus org 2 pi tempat c mumy hahaha !!

then dia tau aku bacat...sebab aku duduk paling belakang terus lah dia duduk kat belakang k pas 2 macam biasa minta no fon tanya itu ini aku bukan ny x mau layan takut c mumy tgk pas 2 org lain balik toleh belakang dengar kami bercerita ........ part yg paling lucu dia jual nama kawan ny sendiri haha to ckp 'dia tu minta 6ber fon mu' aku just buat muka deh jak hahaaaaaaaaaaaa.....



p/s:act cerita kemarin bru terfikir mau update hehe


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • hello november
  • Just post
  • hello ♥
  • saya happy :)
  • sedih
  • t____t
  • september
  • saya minat dia
  • EGO !!!!
  • cerita raya ....

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!