❤ Sweety Land ❤
me not for you
Sunday, November 25, 2012 • 9:02 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

Semua orang ingin bf/gf kan tipu kalau tak mau bagi aku. Aku memang mau tapi belum jodoh & jumpa yang sesuai...kalau dulu memang banyak aku minat dan suka tapi semuany sementara and right now my feel empty IDK maybe mau dekat 5 bulan sudah tak bercinta-cantun nie...

Tapi baru-baru nie capital 'D' ada chat message kat facebook.....tapi aku tak exicted sangat lah tak macam dulu. kalau aku ingat2 balik malu sendiri bah ingat perangai yang macam ^%&^ ..... dia chat aku macam nie ...





see dia panggil aku 'SYG' kalau dulu dia cakap macam tu memang aku happy tapi sekarang geli lak aku pun tak tahu kenapa . sebab dia sendiri cakap anggap aku sahabat mungkin maksudny anggap kawankan tapi aku tidak suka. see jawapanku biasany kalau orang yang tak lama contact mesti happy,senyum sampai ke telinga lah tapi bagi aku langsung tak ada perasan macam tu jahatkan aku huhu...

Dia tanya aku 1 soalan aku jawap pun macam tu juga...aku mau layan pun macam malas dah dalam fikiran & hatiku cakap 'ntah' tiba-tiba aku berubah......nampak tak colour purple tu dia cakap kenapa tak msg dia ....bagi aku soalanya tu soalan BODOH sory to say this I REALLY2X SORY.

Bagi KAU perlu @ pentingkah lagi aku sms or call aku PENTINGKAH ??!! kenapa baru sekarang kau fikir yang kau itu penting @ perlu sangat bagi aku. kenapa tidak dari dulu lagi? kenapa harus sekarang kau cakap macam itu...sebab dulu aku tak pentingkan aku tau tapi sengaja buat deh jak..selepas kak jue cerita pasal aku nie selalu sangat cakap pasal kau kat dia baru sekarang kau mau tanya haha lucu kau nie...mungkin kau banggakan tapi apa yang c jul cakap memang betulla tapi aku sengaja tak mau mengaku sebab aku malu. Ya malu sangat ! dan aku pun tak sangka c jul cerita semuany dengan kau maybe c jul sangka aku masih suka dengan kau but now aku tak ada perasan tu sama sekali...

tapi sekarang aku sedar tangisan yang pena aku buat dulu sia2 saja dan sangat tak penting and kalau kakak ku tau pasal hal nie terus kakak ku cakap 
bodohny kau layan dia balik 
sebab dari dlu lagi kakak aku tak suka aku dengan kau kerana sifat degilku dan sekarang aku faham maksud sebenar kakak ku larang aku rapat dengan kau....

serius aku tak benci dengan kau tapi please stop ask me yang kau nie PENTING @ TIDAK. sebab bagi aku tidak penting pun untuk aku jawap soalan tu :)
past is past dan perasan suka or sayang dengan kau semua sudah hilang. Mabye masa tu aku belum matang lagi dalam hal nie tapi sekarang aku dah matang & air mata ini mahal sangat dan rugi kalau keluar tanpa sebab yang munasabah. Aku bukan bf tapi bakal suami yang bimbing aku macam kawan aku cakap 'bukan cari bf tapi cari bakal suami' n 'cari yang betul2 sesuia n bukan yang sering sakitkan hati kita '
my heart for ALLAH,family n bestie 

kbye

 


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • life
  • I NEED
  • apa kes
  • Happy Jumpa Girlfriends
  • TADI ....
  • hello november
  • Just post
  • hello ♥
  • saya happy :)
  • sedih

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!