❤ Sweety Land ❤
life
Wednesday, November 21, 2012 • 10:53 PM • 0 comments
Assalamualaikum semua

hello guys apa kabar sihat??kalau tak sihat pi makan ubat trep baik lagi c ayu haha ... sekarang nie my life on9 twitter itu jak then buka fb tapi aku kasi off chat malas mau buka...sebenarnya aku tak idea mau update entah mau taip apa....no idea katakan hehehe


hahaha itu rancangan yang selalu tengok untuk kasi hilang bosan RUNNING MAN

kadang2 aku jeles juga tengok orang yang couple2 nie eya lah sweet bah tu sms tiap hari boleh jumpa tapi selalu lah kan boleh cakap ILY ok overaan sudah aku nie hehe itu lah kata orang belum jumpa yang sesuai IN SHA ALLAH dapat juga yang sesuai...

dalam tahun banyak kali sudah aku couple tapi semua fake,semua just main2kan aku tapi aku anggap itu sebagai pengajaran jangan terlampau percaya kenal dulu baru boleh pilih heheee...

Crush ermmm aku rasa aku tak crush lah malaslah lagi pun dia bukan kenal aku dan lebih parah aku bukan kenal dengan dia hahaha macam itu ayu dari situ aku stop stalk dia malas sudah aku bukan di layan pun..sedih kan >_<


itu jak mau cerita kbye


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • I NEED
  • apa kes
  • Happy Jumpa Girlfriends
  • TADI ....
  • hello november
  • Just post
  • hello ♥
  • saya happy :)
  • sedih
  • t____t

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!