❤ Sweety Land ❤
rindu
Thursday, June 6, 2013 • 6:58 PM • 0 comments
Assalamualaikum

saya rindu c nizam tiba2 saya rindu dia .... entah kenapa tiba2 saya termimpi pasal dia. Aku mau sms dia tpi hilang sudah 6ber macam mana tu ... mau inbox dia facebook tapi jarang di buka fb aku pun kadang2 juga buka fb tu.

Aku cuma rindu nak buli dia haha rindu bah mau main2 dengan dia haha... Alah maybe sekarang nie ada sdh gf alah tak apa lah aku dgn dia cuma kawan jak bh hehe,,,,tapi saya betul1 rindu dia

kbye





PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • crush candy
  • .................................
  • 3 weeks
  • oh mennnn sayaaa masih sayang dengan kauuu tapii...
  • AL-FATIHAH
  • Mimpi
  • Dua hati
  • move on
  • happy birthday ABAH
  • LUPA KAH @ SENGAJA

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!